A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

The Sims 4: Az örökség - Kihívás

2018/06/04. - írta: bomarty

az_orokseg.png

Ebben a kihívásban a szülőkön van a hangsúly, akik akár az életben a simek világában is változatos jelleműek lehetnek. A kihívás alatt 11 generáción át kell játszanod különböző háttérből érkező simekkel, akik sorsuk által mind más-más értékeket részesítenek előnyben. A generációkat egymás után kell végig játszanod, nem cserélheted fel őket, valamint a szabályokat betartva vállalhatnak gyereket és jellemük is az előírtak szerint kell alakuljon!

Jó szórakozást hozzá!

05-27-18_9-39-04_pm.png

A kihívás szabályai:

- Nem használhatsz kódokat!

- Nem használhatsz modokat!

- A kisebb egyedi tartalmak megengedettek (Pl: ruhák, tárgyak)!

- Az örökös egy adott generáción belül maradjon a saját telkén haláláig!

- Nem szabad örökbe fogadni! (Kivéve az utolsó generációban!)

- Nem használhatsz fel jutalmakat, szérumokat! (Kivéve a 2. generációs szülőt)!

- Mialatt ismerkedik szülő simed elutazhat más simek házához!

- Ha simedet elrabolják az űrlények, akkor nincs mit tenni. Ilyen esetben ez a vérvonal fog tovább öröklődni!

- Ha a következő generációba lépsz a pontok nem vesznek el, hanem tovább öröklődnek!

Minden új generáció esetén +25 pontot ér, ha az összes célt teljesíted!

1. Generáció – Egyedülálló szülő

05-26-18_8-16-06_pm.png

Készíts egy női, vagy férfi simet. Költöztesd be egy szabadon választott házba. Válassz neki bármilyen karriert és abban érje el a kettes szintet. Találkozzon valakivel és legyen terhes, vagy ejtse teherbe. A terhesség alatt vesszen össze a párjával és végül maradjon egyedül a babával. Hagyja ott az állását örökre miután eléri abban a kettes szintet, majd ne vállaljon több gyereket és ne is házasodjon meg. Ha rendelkezel a Get to Work kiegészítővel, akkor üzletet sem nyithat később és semmilyen karrierbe nem kezdhet simed, viszont otthon például festhet, barkácsolhat, könyvet írhat..stb.

2 pont – a kiválasztott karrierben elért kettes szintért

15 pont – bármilyen készségben elért 10. szint után

-20 pont – a gyerek azelőtt születik meg, mielőtt a sim elérné a kettes szintet a karrierjében

-20 pont – ha a simek összeházasodnak

 2. Generáció – Munkamániás szülő

05-27-18_4-38-08_pm.png

Amikor az első generációs szülő gyermeke eléri a fiatal felnőttkort, akkor kezdődik az új generáció. Mivel gyerekkorában egyedül nevelték, ezért sokat kellett nélkülöznie és szeretne kitörni a szegénységből, ezért ő teljesen csak a munkájának éljen és fókuszáljon a karrierjére. Amikor eléri a karrierje csúcsát, akkor vállalhat gyereket, akár kettőt is és meg is házasodhat. Abban az esetben, ha túl idős lenne ekkorra menjen el nyugdíjba és igyon fiatalító szérumot. Ha rendelkezel a Get to Work kiegészítővel, akkor ebben a generációban az örökös üzletet is vezethet. Itt a cél 250,000 Simoleon vagyon gyűjtése. Étterem vezetésére is lehetősége nyílik (Dine Out kiegészítővel), ott viszont kötelezően el kell érnie az 5 csillagos minősítést és csak azután alapíthat családot.

10 pont – ha a sim eléri karrierje csúcsát, összegyűjt 250,000 Simoleont üzletvezetőként, vagy 5 csillagos minősítést kap az étterme

10 pont – nyugdíjba vonulásért

15 pont – bármilyen készségben elért 10. szint után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont - esküvői ceremónia egy közösségi telken

-20 pont – ha harmadik gyermeket is vállal a sim

-25 pont – ha gyereket vállal mielőtt elérné a karrierje csúcsát

 3. Generáció – Festőművész szülő

Válaszd ki az idősebb gyereket (ha két utód volt) és költözz el vele. A saját kis otthonában végre azt tehet, amit akar. Látva szüleit, akik egész életükben csak a munkának éltek ő nem szeretne nap mint nap robotolni, ezért úgy dönt otthon fog dolgozni és festőnek áll. Napjait festéssel, lébecolással töltse, de semmiképpen ne legyen komoly karrierje. Mialatt megtalálja az igazit elhagyhatja az otthonát, de csakis egy helyre mehet, mégpedig a helyi múzeumba. Itt kell meglelnie a házastársát és vele kell később gyermeket vállalnia.

5 pont – ha simed eléri a festői jártasság 5-ös szintjét

10 pont – miután találkozik a későbbi házastársával a múzeumban

15 pont – ha simed eléri a festői jártasság 10-es szintjét

20 pont - esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-25 pont – ha a sim nem a múzeumban ismeri meg a jövendőbeli párját

 4. Generáció – Elkötelezett szülő

Amikor a született gyerek eléri a fiatal felnőttkort, akkor kezdődik a negyedik generáció. A már felnőtt csemete egész életében csak azt látta, hogy a szülei otthon vannak és festegetnek és ebben halálra unta magát. Megfogadta, hogy bármi legyen, de nem akarja ilyen unalmasan eltölteni az életét. Ezért titkos ügynöknek áll és egészen az 5-ös szintig ebben a karrierben marad, majd úgy dönt ideje váltani és választ egy ettől teljesen idegen új szakmát. Mielőtt bárkivel komoly kapcsolatba kezdene 5 barátja/barátnője legyen és csak ezután házasodjon. Felnőtt korában vállaljon egy gyereket és nevelje tudatosan.

2 pont – minden szerelmi kapcsolat, barátnő/barát esetén

10 pont - miután simed eléri a titkos ügynöki karrier 5-ös szintjét

10 pont – nyugdíjba vonuláskor 

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-15 pont – ha a sim nem lesz titkos ügynök

-25 pont – ha még azelőtt gyereke születik a simnek, hogy eléri a felnőttkort

-25 pont – ha nincs 5 szerelmi kapcsolata (barátnője/ barátja)

-25 pont – ha egynél több gyereket vállal

 5. Generáció – Hanyag szülő

A következő generáció akkor kezdődik, amikor az utód eléri a tinédzser kort. Jöjjön össze egy osztálytársával, vagy egy vele egykorú baráttal a suliban és alakuljon ki köztük romantikus kapcsolat. Amint elérik a fiatal felnőttkort vállaljanak gyereket. Amikor megszületik a gyerekük ne szeressék, ne akarják megtartani. De mivel nem adhatják örökbe ezért csak minimális figyelemmel neveljék. Csak a legfontosabb dolgokat, mint például az etetés és fürdetés végezzék el a babán, de a szellemi fejlődésében, játékban ne vegyenek részt. Ne vállaljanak másik babát, viszont dolgozni eljárhatnak. A születendő gyereknek a következő két tulajdonsággal kell rendelkeznie: Insane /Erratic, Slob.

10 pont – ha a sim eléri egy karrier csúcsát

10 pont – nyugdíjba vonuláskor

15 pont – bármilyen készség maximum szint elérése után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-25 pont – ha egynél több gyereket vállal a sim

-30 pont – ha gyerekével baráti, jó baráti, vagy legjobb baráti viszonyba kerülnek

 6. Generáció - Lelki beteg szülő

Amikor az előző generációban született gyerek eléri a fiatal felnőttkort akkor kezdődik az ő generációja. Mivel gyerek korában elhanyagolták és semmi szeretetet nem kapott ezért lelkileg sérült emberré cseperedett simünk. Rendelkezik az Insane/Erratic és Slob tulajdonságokkal, ezért gyakran magában beszél, vagy naphosszat a TV előtt ül bűzös környezetben és jól érzi magát. Pénzt csak zenéléssel vagy házi barkácsolással kereshet, viszont munkát nem vállalhat egyik szülő sem. Gyereket annyit vállal, amennyit szeretne, akár 6-ot is. A házimunkában ne vegyen részt az utód, erre ott lesz a házastársa. A gyerekekkel viszont jó kapcsolatot ápoljon. Az elsőszülött gyerek rendelkezzen a Genius és a Geek jellemvonásokkal.

15 pont – bármilyen készségben elért 10-es szint után

20 pont - esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-25 pont - ha az utód nem rendelkezik az Insane/Erratic és Slob tulajdonságokkal

-30 pont – ha nem tart esküvőt

-30 pont – ha valamelyik szülő munkát vállal

05-27-18_7-36-07_pm.png

 7. Generáció – Mindentudó Szülő

Válaszd ki az előző generáció elsőszülöttjét. Ha ő eléri a fiatal felnőttkort vele folytatódik a kihívás. Ez a sim nagyon okos és azt szeretné bárcsak mindent tudna a világról, mivel a szüleitől nem sok mindent tanult. Rendelkezzen a Genius és Geek tulajdonságokkal, olvasson és tanuljon sokat. Minimum 3 készsége 10-es szintű kell legyen és csatlakozzon a Tudós, vagy a Tech-Guru karrierhez. Egy szintén Geek tulajdonságú társat kell keresnie magának, akivel házasodjon össze és vállaljon gyereket. A gyereknek minimum két készsége maximális kell legyen.

05-27-18_8-06-55_pm.png

10 pont – egy készség 10-es szintje után

10 pont – a karrierben elért 10-es szint után

35 pont – 3 készségben elért 10-es szint után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-20 pont – a sim meghal mielőtt 3 készségben elérné a 10. szintet

-20 pont – ha az utód nem Tudós, vagy Tech-Guru karriert választ

-25 pont – ha a sim házastársa nem rendelkezik a Geek tulajdonsággal

 8. Generáció – Kicsapongó Szülő

Amikor az előző családból született gyerek eléri a fiatal felnőttkort, akkor kezdődik az ő generációja. Életcélja legyen a Serial Romantic, vagyis éljen - haljon a szerelemért és próbáljon minél többször romantikus kalandokba keveredni. Az író, vagy szórakoztató karrierek közül választhat és legyen három gyereke, de mind mástól, illetve mind olyan simektől, akik már eleve házasok. Járjon randevúzni és az elsőszülött gyereke anyjával, apjával házasodjon össze, vagy vegye magához a gyereket.

05-27-18_8-18-35_pm.png

10 pont – minden sikeres randiért

10 pont – ha a sim eléri karrierje csúcsát

10 pont – egy készség 10-es szintje után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-20 pont – ha a házastársától egynél több gyereke születik (egy partnerétől csak egy gyereke lehet, viszont lehet több partnere)

-20 pont – ha összesen háromnál kevesebb gyereke születik

-20 pont – ha az életcélja nem Serial Romantic

 9. Generáció – Reménytelenül Romantikus Szülő

Az elsőszülött utód amint eléri a tinédzser kort kezdődik az új generáció. A cseperedő sim látja, hogy a szülei folyton veszekednek és hiába alkotnak egy párt mégis sokszor kimarad az apja/anyja és máshol keresi a boldogságot. Féltestvéreivel jó a kapcsolata, de igazán nincs egység a családjában. Szeretne egy igazi szerelmet átélni és olyan alapokra építeni a jövőjét, amiben nincs hazugság ezért menthetetlenül hajszolja a Nagy Ő-t. Szerelembe kell esnie az iskolás évek alatt és az első szerelme mellett maradni egy életen át. Amint eléri a fiatal felnőttkort házasodjanak meg és közvetlen utána vállaljanak gyereket, majd kicsit később még egyet. Az utód ne dolgozzon, csak a gyerekekkel törődjön, viszont a házastársa vállalhat munkát. Otthoni munkából nem kereshetnek pénzt, csak a házastárs munkájából befolyt Simoleonokból éljenek.

05-27-18_8-44-37_pm.png

10 pont – ha tini korában randizik valakivel

15 pont – egy készség 10-es szintje után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-25 pont – ha az utód munkát vállal

-25 pont – ha csak egy gyereket vállalnak a simek

 10. Generáció – Nagymenő Szülő

(Ehhez a Get Together kiegészítőre van szükséged, ha nem rendelkezel vele, akkor ezt a generációt ugord át nyugodtan.)

Az elsőszülött utód amint eléri a tinédzser kort kezdődik az új generáció. A szüleit elnézve, akik egész életüket egymás mellett töltötték egészen a középiskola óta ennek a simnek esze ágában sincs egy kapcsolatban leragadni. Híres, csillogó és népszerű életre vágyik, amit már tiniként meg is akar alapozni, ezért klubbot alapít. A klub tevékenységét, szabályait és a tagokat is ő válassza meg.  A későbbiekben is fent tartja majd és ő válik a legjobb klub vezetővé a sim világban. Barátkozzon sokat és idővel akár meg is házasodhat, gyereket vállalhat, dolgozhat, de a klubbot egész életében szívvel-lélekkel vezesse és tartsa a kapcsolatot a tagokkal.

10 pont – klub indításakor

12 pont – minden klub bónusz vásárlásakor

12 pont -  minden harmadik baráti kapcsolat után

20 pont – egy különleges, VIP klub építése után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

-20 pont – ha a klub tevékenysége szünetel egy hétig

-50 pont – ha a klub megszűnik

 10. Generáció (vagy 11.) – Az örökbefogadó szülő

Ha az előző generációból született gyerek eléri a fiatal felnőttkort, akkor kezdődik az utolsó generáció kihívása. Ez a sim azt csinál, amit akar. Úgy alakítja a sorsát, ahogy épp kedve támad. Bulizhat, randevúzhat, dolgozhat és tanulhat bármit. Össze is házasodhat, vagy elválhat, lehet kisállata, vagy kedves barátai, de semmiképpen nem lehet saját vérszerinti gyereke, ezért az örökbefogadás mellett kell döntenie. (Adoptálhat több gyereket is! )Az örökbefogadott gyermek nem viheti tovább a vérvonalat, ezért itt a kihívás véget ér.

05-27-18_9-38-33_pm.png05-27-18_9-36-07_pm.png

10 pont – ha a sim eléri karrierje csúcsát

10 pont – egy készség 10-es szintje után

20 pont – esküvői ceremónia a sim lakóhelyén

25 pont – esküvői ceremónia egy közösségi telken

25 pont – minden örökbefogadott gyerekért

-50 pont – minden vér szerinti gyerekért

Remélem követhető volt számotokra ez a kihívás, mivel tudom, hogy elég hosszú és változatos!

Ha tetszett és szeretnél még hasonló témájú kihívásokat olvasni, akkor nyomj egy like-ot! 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása