A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

The Sims 4 - History challenge (Part 2) - Kihívás

2018/07/18. - írta: Emz00

222222.png

Az idők kezdetén, mikor még a vad lámák szélsebesen szelték át Oasis Springs területeit, az emberek sátrakban, barlangokban vagy esetleg a szabad ég alatt éltek. A tüzet már feltalálták, de ez közel sem elég ahhoz, hogy az új generáció elkezdhesse a következő korszakot.

Sziasztok! Ma elhoztam nektek a History challenge második részét. Ez pedig nem más mint a Történelem előtti korszak! Elő a furkósbotot és ülj meg egy vad mamutot, mert máris belevágunk a kihívásba!

prevue_01.jpg(kép forrása ott van a képen)

Számos általános célja van amik ezt a kihívást takarják, de minden korszaknak meg van a saját kihívásai és korlátjai, az előző korszak kihívásai nem vihetők át a következő történelmi korszakba. Ez nem vonatkozik a korlátokra, ha egy korlátot feloldasz egy időszakban az az egész kihívás ideje alatt elérhető marad. Amennyiben az új korszak szabályai nincsenek feltüntetve, akkor az előző idő szabályai lépnek érvénybe

Az új korszak megkezdése a soron következő generáció születésével kezdődik. Ezt a példa is mutatja:

2uz9ma1.png

Ez alól kivételt képez a Történelmi előtti időszak, mivel ott az ősök a 0. generáció. Ezért az ősök unokái kezdhetik meg az új történelmi korszakot

pre2.png

Korlátozások

Életcélok

"Egyedül, egy hálátlan világban, az őskori simeknek nem járt más az eszükben, minthogy a mindennapi betevőt megteremtsék maguknak és a családjuk számára"
A Simek rendelkezhetnek a Nagyszerű horgász, a Szabadúszó botanikus, a Társasági pillangó, a Kültéri buzgó és a Falkavezér életcélokkal.

Karrier

"Minden Sim egyformán fontos volt a viszontagságok túléléséhez ezért itt nincsenek magányos farkasok, inkább közösségek"
A Sim nem vállalhat munkát. Mindazonáltal kollekciókat, festményeket és faárukat is eladhatnak, de nem nyithatnak boltot, kereskedést. Azt gyűjthetsz amit a játékon belül csak tudsz,valamint bármit, amit a halászat/ kertészkedés/ásás közben találsz (kacatok, alkatrészek, időkapszulák)

Románc

"A romantika egyszerű és egyértelmű előrelépést jelentett a Sim számára az őskorban. Találsz valakit, akit szeretsz, haza viszed magaddal és lesz sok csöppségetek, nélkülözve a belső harcokat és a házasságot."
A simek nem házasodnak meg, de több társuk is lehet. Az azonos nemű kapcsolatok és az örökbefogadások nem megengedettek. A csecsemőknek otthon kell születniük, nem kórházban. A kismama nem végezhet terhességi tesztet. A babákhoz nem jöhet ki dadus, valakinek a háztartásból mindig vele kell maradnia, hogy vigyázzon rájuk. Az ős simeknél nincs biztonságos együttlét, így az "etyepetye" sem szabad, csak a "próbálkozás a gyermekáldás jegyében" opció.

Tárgyak / Bútorok

"Nehéz elképzelni az életünket modern tárgyak és áram nélkül, de az ős simek kénytelenek voltak az alapoknál kezdeni: fa és kő."
A Simek vásárolhatnak és használhatnak bölcsőket, festőállványokat, agyagot, medencéket, szemeteseket, barkácsasztalokat, tábortüzeket, sátrakat, jóga szőnyegeket, máglyákat, bokrokat és tavakat. (Ebben az esetben a "bokrok" a Get Together által hozzáadott különleges bokrokra utalnak. Ha nincs meg a "Get together", a bokor helyett normál WC-t használhatsz.) Abban az esetben, ha a medencék nem növelik a sim higiéniáját, mosdókagylót használhat, csak higiénikus célokra Ajánlok a kornak megfelelő mosdókagylót letölteni a játékélményért). Az állvány csak a klasszikus, fekvő és a referencia festmények festésére használható ezen korszak alatt.

Egyéb szabályok

"Az őskori simek eléggé ki voltak szolgáltatva az Anyatermészet jóindulatának és szeszélyeinek, mivel még nem ismerték hogyan is védekezhessenek ellene."
A simek csak olyan ételeket tudnak elfogyasztani, amelyeket elkaptak vagy termesztettek, például rovarokat, halakat, gyümölcsöket, gombákat stb. Nincsenek "kész" ételek, mint a hotdog és a mályvacukor. A simek nem rendelhetnek gyógyszert a betegségek kezelésére.

pre3.png

Célok

  • Érd el a 10-es szintet a horgászat, a kertészkedés és a kézművesség terén ugyanazzal a simmel: 1 pont/jártasság
  • Szerezd meg 20 000 simoleont kőzetek, kövületek, békák és/vagy faáru értékesítésével: 2 pont
  • Legyen egy simed akinek minimum 5 gyereke van különböző simektől: 2 pont
  • Fogj legalább 1500 értékben halat:  2 pont
  • Ha a családtagjaid természetes halált halnak: 3 pont

Jó játékot és sok sikert ehhez a korszakhoz! Jövőhéten érkezik a Korai civilizáció, tartsatok velem!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.