A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

The Sims 4: Cool Kitchen Stuff - Játékteszt

2018/03/26. - írta: dakosgergo04

03_cool_kitchen.png

Sziasztok! Ma egy játékteszttel készültem nektek, amiben a Cool Kitchen Stuff-ot, vagyis a The Sims 4 egyetlen konyhával kapcsolatos kiegészítő csomagját mutatom be nektek. Mint ahogy már előbb is említettem, a csomaggal főzéssel és sütéssel kapcsolatos ruhákat és tárgyakat kapunk. Kezdjünk is bele!

CAS (Create A Sim)

coll_kitchen_cas.jpg

A CAS-ben szerintem igényes, elég színes és menő ruhákat kapunk. Természetesen főzéssel kapcsolatos ruhák is jöttek be mint például az a két kötény amit a képen is láthattok. Hajakból is eléggé nagy a választék, rövidtől a hosszúig és szőkétől a barnáig. Szerintem a kiegészítő CAS része nagyon jól meg lett csinálva, le a kalappal a készítők előtt!

Build & Buy Mode

cool_kitchen_b_b.jpg

 Mint ahogyan láthatjátok, a csomag inkább a modern stílus felé vette az irányt. Mindenféle konyhával kapcsolatos dolgot kapunk, mint pl. sütő, hűtő, asztal és székek. Ezek mellet még dekorációs elemek is kerültek be a kiegészítőbe mint pl. virágok, receptkönyvek, kések, kanalak és villák. De a legfontosabbról még nem beszéltem. A fagyi készítő gépről, ami a csomag egyetlen új tárgya (ami még nem volt benne a játékban semmilyen formában). Ezzel a géppel különbőző színű és formájú fagyikat tudunk készíteni. Szerintem ez a rész is nagyon jó lett.

2_90.png

Az én véleményem a kiegészítőről hogy nagyon sok modern és szép dekorációs elemet kaptunk, emellett divatos ruhákat és hajakat is. 

A kiegészítőt 3000 ft.ért tudjátok beszerezni Originen, de ha bundle-ben (vagyis egy másik stuff és egy game pack-el együtt) szeretnétek megvenni, úgy 9000 ft. Remélem meghoztam a kedveteket hogy megvegyétek a csomagot. Itt az előzetes:

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása