A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Dobd fel a házad: Egy üvegházzal!

2018/03/30. - írta: dakosgergo04

uveghaz.png

Sziasztok! Ma azt fogom nektek lépésről lépésre bemutatni, hogy hogyan készíthettek egy üvegházat a növényeiteknek. Kezdjünk is bele!

Első lépés - Az alap

Építsünk egy 12x4-es téglalapot, közepes vagy magas falmérettel.

03-16-18_6-18-49_pm.png

Második lépés - A tető

Építsetek a háznak tetőt. Én levittem a legalacsonyabbra, mert szerintem úgy néz ki a legjobban.

03-16-18_6-19-21_pm.png

Harmadik lépés - A fal és tetőfestés

Fessétek be a falakat és a tetőt fehér színűre. Szerintem ez a szín passzol legjobban hozzá.

03-16-18_6-19-49_pm.png

Negyedik lépés - Az ablakok

Olyan ablakokat használtam melyek kitöltik az egész falat, ezt persze akkora méretben amekkora a fal magassága (jelenesetben középmagas).

ProTipp: Az "életszerűbb" hatás elérése érdekében egy, a egyik falat hagyd két egységgel hosszabbra, majd rakj a helyére egy ablakot, így olyan hatást érhetsz el, mintha az üvegház ajtaja niytva lenne. 

03-16-18_6-20-42_pm.png

 Ötödik lépés - BERENDEZÉÉS

Nincs más hátra mint, hogy elhelyezzétek benne a növényeiteket, fáitokat. Legyetek kreatívak. Én előre elkészített fákkal és bokrokkal oldottam meg :)

Remélem tetszett a tipp és ti is megcsináljátok majd. Sziasztok!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása