A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Ismerd meg legújabb szerkesztőnket, Kittót!

2018/04/14. - írta: Kittó

22222.png

Sziasztok!
Kittinek hívnak, de a barátaimnak - és úgy egyébként is jobban szeretem - csak Kittó. 

1997-ben láttam meg a napvilágot, tele ambíciókkat és... ja nem, csak egy baba voltam. Szóval 21 éves vagyok jelenleg, egy gyönyörű szakmával és 14 év iskolával a hátam mögött. Vendéglátás és idegenforgalom, és bár igaz, hogy a kulinaritás kedvelői közé tartozom, mégis hajlok a művészetek és a kreativitás felé is. Számomra a főzés is egyfajta művészet. Hobbijaim közé ezért is tartoznak a kreatív tevékenységek, főképp a versek és novellák írása, agyagszobrok készítése, rajzolás, festés és szinte minden érdekel, ami művészet. Ezért is kötöttem ki a The Sims széria játékainál, hiszen ha valami, akkor ez a játék igazán igényel kreativitást és fejleszti a "művészi készségeket". 

c2d1301940331f54c78b789a047cab19.png

Mind építés módban, mind a simekkel való "életszimulálásban" jelen van a kreativitás és ez nagyon tetszik. Simjeimet is igyekszem a művészi élet felé terelni, szerintem ez az egyik legizgalmasabb a játékban. 
Szeretem a spontaneitást, ugyanakkor imádok előre tervezni is, viszont azt még jobban ha be is válik. Sokat dolgozok a céljaimért és fontos, hogy amit szeretek csinálni, azt hozzávetőleg jól is csináljam. 

Így végszóra remélem tetszeni fognak nektek az írásaim és igyekszem a legtöbbet kihozni magamból, az írásaimból és magából a játékból is!

Köszi, hogy elolvastad, jó szórakozást a további cikkekhez! 
METÁL! ;)

     

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása