A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Baba-mama Simpercek: A tervezéstől a kirepülésig - 3.rész

2018/04/28. - írta: SimGuruZoli

baba-mama3.png

Sziasztok! Elhoztam nektek a cikksorozatom harmadik részét is, remélem készen álltok a tipegős hisztikre, nevetésekre, és cirkuszokra!

1_25.png

Szóval, eljutottunk odáig is, hogy a pici Marquis már nem is olyan nagyon pici. Bűbájos, független kis tipegővé cseperedett szép lassan. Így előre összegzésként annyit tudok róla mondani, hogy egy hatalmas hisztikirály!

2_29.png

Mint már említettem nektek nem is olyan régen, vannak bizonyos tevékenységek, amelyekkel fejleszteni lehet a tipegők jártasságait. Ezek közé tartozik a képen látható csúszda is. Viszonylag sok helyet foglal, de mindenképp megéri. A picurkák itt a mozgékonyságukat fejleszthetik, tudnak mászni, csúszni, és ücsörögni is. Igazán aranyosnak találom, amikor játszanak, ehhez felnőtt segítségét is kérhetik.

3_25.png

Imádom a picurkákat nézni, ezen a képen éppen kockákat rakosgat egymásra. Fontos megjegyezni, hogy ezzel szintén fejlődik a jártasságuk, de ha testvérükkel, vagy valamelyik szülőjükkel játszanak, akkor közben a kapcsolatuk is fejlődik.

Mivel Marquis egy független tipegő, ezért neki például nem kell megtanítani a bili használatát, nem kell, hogy valaki ott álljon felette, magától is meg tudja tanulni. Ez hatalmas előnyt tud jelenteni, így a Simjeink az így kieső, néha igen hosszas időt is tudják pozitívan hasznosítani.

4_23.png

Igen-igen, jól látjátok. Bár egy igen mókás kép lett, ő itt már a felnőtt Aria, aki kitűnő tanuló volt. Jelenleg a játékban orvos, a legjobb beosztásban, és van egy örökbefogadott kisfia is.
Egyszer már kitértem a testvérek csodálatos kapcsolatára, most is ezt szeretném ragozni. Egyelőre rizsázok még egy kicsit, aztán mutatok egy igazán érdekes képet is.
Ott tartottam, hogy Aria és Marquis. A kapcsolatuk jelenleg teljesen ki lett maxolva, a lehető legjobb kapcsolatban állnak egymással. Sok dolgot Aria tanított a kis tipegőnek, főként akkor, amikor Dora épp dolgozott. Mint tudjuk, lehet dadát hívni a Simsben, de ez valahogy sosem volt az én világom. A dadákkal kapcsolatban nem voltak jó tapasztalataim, kihívtam őket, de mégis mindent az én Simjeinek kellett csinálniuk, mert vagy tévéztek, vagy olvastak, vagy leültek a gép elé. Ezért inkább sokkal jobban szeretem megoldani a dolgokat a saját családomon belül.

5_19.png

Nos, itt a megígért kép. Nem árulom el, hogy kiket ábrázol, de szívesen várjuk a tippeket kommentben, vagy facebookon üzenetben!
És akkor vissza is térek a történetre.

6_19.png

Biztos vagyok benne, hogy sokan szeretünk állatokkal játszani, és én mindig is csodálattal figyeltem a gyerekek és kutyusok, vagy cicusok kapcsolatát. Marquis remek kapcsolatot ápolt a háztartás négylábújával, Yogival.

Amit sajnálok, az az, hogy rosszaságról nem tudok nektek képet csatolni, ugyanis Marquis egy áldott jó kisfiú volt, így ilyen képet nem tudtam róla készíteni. Idővel a tipegők nevelhetőek, meg lehet őket szidni bizonyos tettekért, és meg is lehet dicsérni. Sokat segít a nevelésükben, illetve a szüleik megtaníthatják őket bizonyos mondatokra is, mint például a „Bocsánat, Köszönöm, Szívesen”.

7_21.png

Remélem a cikksorozat ezen része is elnyerte a tetszéseteket, találkozunk jövő pénteken! <3

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása