A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Életcélok - Egy kicsit közelebbről

2017/07/13. - írta: domcs

er.png

Sziasztok! Ez a cikk az elérhető életcélokról és azok bemutatásáról fog szólni, én pedig Bessie vagyok.

  • Atlétikai életcélok:
    Jelenleg csak egy ismert atlétikai életcél van, de ez folyamatosan bővülhet. Az a sim, akinek ez az életcélja, törekszik a sportolásra, általában energikus és gyorsabban fejlődik a sport jártassága.
    1. Testépítő
      Az a sim, aki teljesíti ezt a célt, hosszabb életet kap, mint az átlagos simek. Az öregkor után az úgynevezett idősebb (elder) kor következik, amely azt jelzi, hogy az adott sim tovább él, mint társai.
  • Kreatív életcél:
    Ehhez az életcélhoz 3 további lehetőség tartozik. Ha a kiválasztott simnek ez az életcélja, akkor gyakrabban kap inspirált hangulatjelzőt, mint társai.
    1. Bestseller szerző
      Az életcél teljesítéséért jutalmul kapjuk, hogy megírhassa élete könyvét, mely a halála után szinte „feltámasztja” őt.
    2. Zenei zseni
      Jutalomként a sim egy új dalt szerezhet, amely nagy hatással van a többi, körülötte élő simre.
    3. Rendkívüli festő
      A teljesítéskor megkapjuk, hogy bármely hangulatban festhessen a simünk, érzelmi festményeket készíthessen. Ezek a festmények hatással vannak a hangulatra, de szabályozható, be- illetve kikapcsolható egy-egy festmény hangulati hatása.
  • Deviance életcél
    Azok a simek, akik ezzel az életcéllal rendelkeznek, általában gonosz természetűek és bajkeverők.
  1.  Legfőbb gonosz
    Amint elérte a sim az életcélt, lehetővé válik számára a káosz, illetve még több csínyfajta, és a tárgyak szabotálása.
  2. Közellenség
    Más simek közéleti beszélgetését negatív irányba mozdíthatja, és kimondja a bántó dolgokat. Negatív érzelmeket váltanak ki a simekből a jutalom megszerzése után.
  • Családi élet
    Azok a simek, kik ezt az életcélt szeretnék teljesíteni, vágynak a családra, illetve az barátokra.
    1. Nagy, boldog család
      A teljesítés után a simek boldogságot éreznek, ha családtagjaik a közelben vannak.
    2. Sikeres családfa
      A családban öröklődni fog a tudás, és a jártasságok is gyorsabban tudnak fejlődni.
    3. Vámpír család (Vámpírok)
      A teljesítés után a vámpír családfő kap egy kontroll képességet, amit a leszármazottakon tud használni.
  • Étel életcél
    Ez 3 további életcélt foglal magába, és nem csak a főzés, hanem az italkészítés is fejlődhet.
  1. Grillezett sajt
    Ez egy rejtett életcél, ami akkor oldható fel, hogyha aktuális simünk 3 adag grillezett sajtot eszik meg egymás után.(szünet tartás nélkül)A jutalom az életcél feloldásakor az, hogy a sim bármikor meg tud idézni grillezett sajtot, és meg tudja enni, valamint le tudja festeni.
  2. Mester séf
    A jutalom az, hogy a sim bármikor remek minőségű ételt tud készíteni, melyek sokáig fogyaszthatóak, és akármilyen hangulatban is van, az étel minősége akkor sem romlik le.
  3. Mester mixelő
    Olyan italokat képes mixelni, amelyek befolyásolják más simek érzéseit, ha megitta a mixelt italt.

 

  • Vagyon életcél
    1. Mesésen gazdag
      A bank minden héten 5% kamatot fizet a bankban lévő pénz után.
    2. Kastély báró
      Vásárlások során 10% kedvezményt kap a sim, aki feloldja az életcélt, illetve lakossági kedvezményt.
  • Tudás életcél
    Ezen életcél alá további 4 elérhető cél van.
    1. Számítógép guru
      Ha feloldja a sim, akkor jutalomként a weben kereshet pénzt, adatokat tölthet le, és nagyon sok új interakció válik elérhetővé azon sim számára, aki az interneten keresi a pénzét.
    2. Vámpír mester (Vámpírok)
      Az igazi mester vámpír életcél feloldásakor a vámpír az alábbi jutalomba részesül: bónusz energiatartalékokat kap. Ez az életcél a vámpírok kiegészítő (vampires) megvásárlásakor lesz feloldható.
    3. Kocka
      Olyan képesség válik elérhetővé, amellyel bármikor, bármit frissíthet, és az egész házát új/frissített tárgyakkal szerelheti fel.
    4. Reneszánsz sim
      A jutalom az életcél feloldásakor az, hogy a sim bármilyen jártasságról írhat egy professzori könyvet. Bármilyen képességről írjon is könyvet, tökéletesen ismerni fogja az oda tartozó elemeket.
  • Hely életcél
    Ez az életcél a City Livinggel jött be a játékba, és csak egy válaszható cél van ezen belül.
    1. Városi őslakos
      A cél feloldásakor a sim megkapja azt a jutalmat, hogy bármikor, bármelyik élelmiszerbódénál szeretne vásárolni, alkudozhat és hatalmas kedvezményeket fog kapni.
  • Szerelem életcél
    1. Sorozat romantikus
      Jutalmul kapja a sim, hogy amikor egyszerre több barátja/barátnője van, akkor nem lesznek féltékenyek, és sosem fognak rájönni arra, hogy egyszerre több kapcsolata is van.
    2. Lelki társ
      A simed kap egy különleges interakciót, amivel megteremthető a tökéletes béke és kikapcsolódás, illetve harmónia a kapcsolatban.
  • Természetbarát életcél
    1. Nagyszerű horgász
      A sim jutalma egy hangulatjelző, amely elfedi a horgászat közbeni negatív érzéseket, és helyette boldog lesz, amikor horgászni megy. Lehetővé teszi a sim számára, hogy horgászat közben boldog legyen.
    2. Szabadúszó botanikus
      A bátor sim tűzmentésséget szerez, és nem kell eloltania sem a tüzet. Ez vajon miért a botanikus jutalma? Jó kérdés, én is csodálkoztam, amikor megláttam, de egyszer majd biztosan megtudjuk…
    3. Kültéri buzgó
      Amíg a sim kint van a szabadban pozitív, illetve boldog hangulatjelzőt kap. Ha például a simünk egy sátorban alszik az udvaron, akkor 6 óra boldog hangulatjelzőt kap.
    4. Kurátor / felügyelő
      A feloldáskor a simünk képes lesz eladni a városi múzeumnak tárgyakat és ékköveket, amelyekért busás jutalomban részesül.
  • Népszerűségi életcél
    1. A világ barátja
      A sim akkor is fent tudja tartani a barátságot más simekkel, amikor hosszú ideig nem találkoznak. Ezalatt az idő alatt semmit nem csökken a baráti mérő, ezáltal a viszony sem romlik.
    2. Jó vámpír (vámpírok)
      Veszélytelen és kedves vámpír, a kiegészítővel érkezett ez az életcél. A jutalom az, hogy a simek nagyobb valószínűséggel engedélyezik a vámpírnak az ivást.
    3. Vicces csillag
      A életcél feloldásakor egy plusz interakciót kap a sim. Elrontja a viccet, ezáltal még nagyobb nevetést vált ki a körülötte lévő simekből, és mind boldog, vagy vidám hangulatba kerülnek.
    4. Falkavezér (Get Together)
      A közösség természetes vezetőjévé válik, akit sosem akarnak leváltani. Minden szórakozóhelyen és klubban hatalmas kedvezményeket kap. A Get Together kiegészítővel érkezett a játékba.
    5. Parti állat
      Minden társadalmi összejövetelkor feldobja a hangulatot, illetve pozitív hangulatjelzőt kap.
komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása