A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

The Sims 4: Spooky Stuff - Játékteszt

2017/10/29. - írta: dakosgergo04

spooky_stuff.png

Mivel mindjárt itt a Halloween gondoltam, bemutatom nektek a The Sims 4 Halloweenes kiegészítőjét, a Spooky Stuff Packet. Maga a kiegészítő nem az ijesztegetésről szól, csupán néhány jelmezt és dekorációt kapunk, de mégis megvan a saját hangulata. Kezdjük is a CAS (Create A Sim) elemekkel:

Jelmezek, álarcok, tökfejek. Minden, ami egy Halloweeni bulin szóbajöhet. A készítők nem túlozták el a ruhák mennyiségét de ez a kevés nagyon jól meg lett csinálva, szóval nem panaszkodhatunk. Szerintem simán össze lehet hozni belőle egy jó outfitet. Cipőkből inkább csizmákat, míg ruhákból elég érdekes tündér és boszorkányjelmezeket kaptunk. 2 nyaklánc is jár a kiegészítőhözhez, sőt még 3 féle arcfestéssel is gazdagodunk. Igazából összefoglalva a CAS-része nagyon jól ki lett dolgozva, nekem nagyon tetszik.. Na és nektek? :)

Az én kedvenc részem a keigészítőben, igazából a Build And Buy Mode. Itt a külső, illetve belső építészeti elemeket találjuk meg. Itt ugyanaz van mint a CAS-nál. Kevés a dolog, de mivel nagyon jól meg lettek csinálva nincs ok a panaszkodásra.Nos térjünk a lényegre: A követhező tárgyakat kaptuk:

Festmények, pókok a falon, töklámpások és minden egyéb. Emellett 5 falfestést illetve 2 parkettát/járólapot is kaptunk. Nagyon jól kidolgozott ez a része, szerintem. Mivel lehet Halloween-i bulikat tartani, -arról majd később- elég hangulatos tud lenni, ha szépen feldísztíük a házat. Ezekre alkalmasak az előbb említett pókhálók, töklámpások stb... Mint a képről is láthatjátok, egy kis fura asztalkát is kaptunk. Nos az egy tökfaragó asztalka. Ezzel simünk tud különféle tököket, amerikában úgynevezett "Jack O' Lantern"- ket faragni. 

Mint már mondtam, lehet Halloweeni bulikat rendezni. Igazából ez ugyanolyan mint egy sima házibuli, de mégis van benne valami izgalom. Szerintem nagyon jó ötlet volt a készítőktől, hogy ilyen jó dolgokat is beraktak a kiegészítőbe.. Nekem nagyon tetszik, érdemes megvenni, Originen kb. 3000 ft.-ért tudjátok beszerezni, de ha Bundle csomagban veszitek meg, akkor is jól jártok, mert még plusz három kiegészítőt is kaptok. A Bundle csomag kb. 9000.- ft. Ennyit a kiegészítőről, remélem meghoztam a kedveteket hozzá, és kipróbáljátok. További szép napot, és boldog Halloweent kívánok! Sziasztok!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása