A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Így építs fagyizó bódét a The Sims 4-ben!

2018/05/28. - írta: dakosgergo04

fagyi.png

Mint már jól tudjuk a Cool kitchen stuffnak köszönhetően már tudunk fagylaltot is készíteni a játékban. Meg persze azt sem felejtettük el hogy ma van gyereknap igaz? Nos ez a két dolog inspirálta  fagyizót készítettem ami nem is nevezhető rendes fagyizónak csak egy kis bódénak vagy standnak. De hogyan is kell elkészíteni és hogy is néz ki? Ha kíváncsiak vagytok erre tarsatok velem!

05-27-18_1-08-17_pm.png

 Először is tegyük le az alapot. Ez után jöhet a falak lehelyezése és a falfestés. Én rózsaszínre festettem hogy egy kis gyereknapi hangulatot vigyek bele. Belülről polcokkal és szekrényekkel díszítettem de ti bármit használhattok. Ezután jöhetett a tető és az "ablakok". Azért raktam idézőjelbe mert ezt úgy csináltam meg mintha ki lenne nyitva az ajtó, vagyis 2 részre (jobbra és balra) nyílnának. Ha megnézitek a képet érteni fogjátok. Az "ablakok" közötti üveg valamit (azt a kis ablakszerű cuccot) úgy csináltam hogy létrehoztam egy pincét a fagyizó alá, majd az ablakot a bb.moveobjects on paranccsal lehelyeztem úgy hogy egy kicsit kilógjon a felszínre. Kívülre raktam egy piros feliratot ami a fagyizó nevét próbálja szemléltetni, majd egy fa és pár szék lehelyezése után jöhetett a fagyi készítés! 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása