Sokan a legsötétebb időszaknak vélik a kihívás következő éráját. Valóban, a középkorra jellemző volt a háború, a keresztes hadjáratok, a boszorkány üldözések, no meg akkor nem igen voltak elterjedtek sem az iskolák, sem a fürdőszobák.
Néhányak a simek közt úgy vélik, hogy a középkor egyfajta fordulópont volt a similizáció történelmében, bár sokan ebben kételkednek. Mindenesetre, mindenki tudja, hogy ez az éra egy bizonyos kifinomultságot és ízelítőt adott a luxushoz, jó vagy rossz értelembe véve egyaránt.
Mikor ebbe a korba lépsz, építsd át a házakat a középkori stílusba, természetesen a az éra szabályainak megfelelően. Ha kedved tartja cserélj ki más épületeket és háztartásokat középkori stílusra, vagy amennyiben te magad csinálsz és megosztod az új galériában, akkor azt a #HistoryChallenge taggel tedd meg, hogy minél többen megtalálhassák az általad elkészített épület/család.
Életcélok
"Némelyik sim szereti összeharácsolni a legapróbb garast, sokak a művészet útjára léptek, ám vannak akik békés, családias környezetben nevelik kis tipegőiket és nézik ahogyan cseperednek"
Az alábbi életcélok elérhetőek: Művészeti csoda, Nagy boldog család, Kastély báró és a Rendkívüli festő életcélok
Karrier
"A zene és a festészet nyújtotta gyönyör bámulatos kifinomultságnak számított a középkorban, annyira hogy a művész vénával rendelkező simek többnek tekintettek rájuk, mint hobbira"
A férfi simek ugyanúgy lehetnek zenészek/zeneszerzők és festők. Mind a két nem simei mostantól eladhatják a dalaikat és az általuk kikevert bájitalok/italokat is áruba bocsájthatnák üzletekben.
Románc
"Bár a legtöbb középkori sim szerelemből házasodott,, néhány sim vágya a puszta anyagi javakon túlra is kiterjedt."
A férfi simek tarthatnak szeretőket
Tárgyak/bútorok
"A középkori simek új módokat találtak ki arra, hogy elszórakoztassák magukat és végre meggyőződtek hogy az új generáció elsajátít mindent, ami fontosabb a fejlődés céljából"
Simek most már vásárolhatnak/használhatnak: játék babákat/medvéket, gyermek aktiviti asztalt, mászókát, zongorát, boksz zsákot, patkóvető állványt, sütőtök faragó állomást, táncparkettet és kívánság kutat.
Egyéb szabályok
"A középkori simek túlságosan nagyra becsülték a művészetet ahhoz, hogy elzárják mindenki elől ezért épületeket terveztek, hogy mindenki megcsillogtassa tehetségét"
Mostantól elhelyezhetsz múzeumokat a világodban! Bájitalokat készíthetsz, használhatsz, eladhatsz kivéve a Fiatalság varázsitalát. Az továbbra is tilos!
Célok és pontozás
- Érd el a 10-es szintet ezer mesterség, logika és festészet jártasságban egy és ugyanazzal a simmel: 1 pont
- Fess 10 mesterművet és helyezd el mindet a házadban: 2 pont
- Legyen az apa/anya simnek minimum 8 gyereke: 2 pont
A háztartáson kívüli gyerekek is beleszámítanak ebbe - Legyen 2 testvér akik egymáson gyakorolják a harc jártasságát: 2 pont
- Legyen 300 000 vagy annál többet érő épület a háztartásod tulajdonában levő telken: 3 pont
Jó játékot, jövőhéten jelentkezek a kalandos vadnyugattal!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.