A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Modern házépítés - Tippek, hogy szép házat építs #2

2017/07/01. - írta: SimGuruZoli

masodik.png

Sziasztok! Egy héttel ezelőtt, Gergő már megmutatta nektek, hogyan tudtok egy modern kinézetű házat építeni(ha esetleg lemaradtál volna a cikkről IDE kattintva tudod bepótolni) Viszont az csak a ház alapja volt, ma én adok nektek pár tippet, hogy a már megépített házat, hogyan tudjátok a legszuperebbül berendezni! 

1_1.png

Első lépés ként felosztottam a házat három szobára, illetve új ablakokat helyeztem be. Gergő rendesen megizzasztott a ház alakjával, ugyanis nem volt egyszerű úgy beosztani a területet, hogy egy ilyen kicsi házba minden beleférjen, na de erről majd később.

2_1.png

Egy modern háznak letisztultnak, ám mégis figyelemfelkeltőnek kell lennie. A több árnyalatú padló tökéletesen ellensúlyozza a fal egyszerű színét. Vágjunk is bele az építkezésbe.

3.png

Elsőként a konyha kapott helyet a teljesen új házban. A bútorok barna színe itt is ellensúlyozza a fal egyszerűségét. Mint már említettem elég kevés hely állt a rendelkezésemre ezért be kellett vessek néhány olyan varázsfunkciót mint például a "beépített hűtő". Ha jobban megfigyelitek, bal oldalt, a függőleges szekrényben van elbújtatva - ha ti is szeretnétek hasonlót csinálni, csak aktiváljátok a bb.moveobjects on csalást vegyetek egy hűtőt és az alt billentyű folyamatos nyomva tartása mellett igazítsátok a hűtőt a szekrénybe. 

4_1.png

Barna, fehér, fekete...ez így túl unalmas. Kell egy szín ami megtöri ezt a hármas kompozíciót. Mindenképp egy világos színt válassz, mint láthatod, én a zöldet alkalmaztam. Nem kell túlzásba vinni, csak legyen egy üde színfoltja a szobának. Hogy életet lehelj a térbe mindenképp nagy ablakokat válassz, illetve a növényekről sem szabad megfeledkezni. A szőnyeg amit használtam alapból nem ilyen nagy, az alt + ú vagy ] gombok egyszerre való lenyomásával bármelyik tárgyat felnagyíthatod. 

5_1.png

Az étkező a konyhával és a nappalival egy térben kapott helyet. A falon lévő kép, a zöld székek és a vázában lévő rügyező faág teszik egységessé az összképet.

6_1.png

Ha megfigyeltétek a ház teljes alakját, láthattátok, hogy a fő helységben a fürdőszoba mellett van egy kisebb 2x2-es kitüremkedés. Rengeteged gondolkoztam, hogy mivel tudnám kitölteni a helyet, de aztán megcsapott az ötletek varázslatos szele és eszembe jutott, hogy mi lenne, ha egy dolgozósarkot csinálnék belőle. És csináltam. Egy modernebb stílusú asztalt választottam melyre növényeket pakoltam. Az egyhangúság megtörése érdekében egy színes kép is helyet kapott a falon. 

7_1.png

A nappaliban a zöld, a hálószobában a piros szín az amelyik dominál. Mind tudjuk, hogy a piros egy szenvedélyekkel teli szín, mely feltűzel - remélem a simjeitek jól fogják érezni magukat majd itt;) Ügyelj a részletekre, a komódokra, üres felületekre mindig rakj valamit! 

8.png

És el is érkeztünk Gergő házának utolsó helységébe, a fürdőszobába. Őszintén szólva nem vagyok teljesen megelégedve magammal mivel jobbat is ki tudtam volna hozni egy egyszerű fürdőből, de annyira kevés volt a hely, hogy csak ennyit tudtam tenni. Ez esetben szakítottam az eddig megszokott fekete-fehér-barna színösszeállítással és egy teljesen új, eltérő, sötétkék-szürke kombót használtam. 

Használt Kiegészítők:

Get To Work, Get Together, City Living

Használt Játék Csomagok:

Outdoor Retreat Game Pack, Spa Day Game Pack, Dine Out Game Pack

Használt Cuccos Csomagok: 

Luxury Party Stuff, Perfect Patio Stuff, Cool Kitchen Stuff, Spooky Stuff, Romantic Garden Stuff, Movie Hangout Stuff, Kids Room Stuff, Backyard Stuff

Egyedi tartalmakat és modokat nem használtam.

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása