A The Sims Hungary Magyarország egyik legnagyobb Sims közössége. Folyamatosan megújuló tipekkel, tesztekkel és természetesen a legfrisebb hírekkel várjuk olvasóinkat.

Unikornis nem, de unikutya lesz!

2017/09/21. - írta: domcs

2_4.png

Egy nagyon szabados, és családias hangvételű cikkel készültem nektek ma, hamarosan majd beszámolok az eltűnésem okáról is, de addig élvezzük ki az újonnan kapott Cats & Dogs képeket!

Én bizony elég szomorú, és elkeseredett voltam, mikor megtudtam, hogy nem lesznek lovak a The Sims 4 Cats & Dogs kiegészítőjében, hiszen a Sims szériákban szinte mindig csak a lovakat "használtam", velük játszottam.

S ugye azzal, hogy nem nyitott világ, egyből kizártuk az unikornisok lehetőségét is. DE!
Most jön a lényeg. A frissen megjelent CAP képek között látunk többet is, melyen az a bizonyos szarvas "fejpánt" van a kis kedvenceken. Mondanom sem kell, már most imádom, és ha egyszer meglesz ez a kiegészítőm, bizonyos vagyok benne, hogy tele lesz a családom unikornisszarvú kutyuskákkal és cicákkal! <3 Szerelembe estem kedves olvasók! Nézzétek a cuki kis pofiját, és azt az imádni való rózsaszín szarvacskát... na meg azok a szemek!!


img_5952.JPG

Most pedig még valami, ami szintén a kedvencem lesz, ez pedig nem más, mint a... RÓKÁK. Igen, jól olvastátok. A paci, a cica, és a farkasmániámon kívül van még egy dolog, ez pedig a rókamánia. Ezen csodálatos állatokat egyik szívemnek nagyon kedves barátom szerettette meg velem, s mikor megláttam az előzetesebn azt a szendvicsfejű rókát, úgy éreztem, végleg elgurult a gyógyszerem!

Remélem drágáim, hogy már ti is annyira állatlázban égtek, mint én, és nagyon-nagyon-nagyon várjátok már. :D <3

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása